Hur mycket är det tänkt att man ska kunna ta?

Hej! :)
 
Har haft en "taggtungtisdag" haha ska det där, den började väl helt okej jag insåg att jag hade beach på morgonen först och blev väldigt taggad och glad!! Seeen spelade jag sämst och då var jag väldigt frustrerad ett bra tag. När det gick över kändes allt ba helt underbart bra, vet inte riktigt varför som vanligt speciellt inte eftersom jag avslutade dagen med prov haha men jag anatar att det är normalt att ha sånna humörsvängningar?! Är sjukt öm i kroppen efter gårdagens två beachpass som gick betydligt bättre än idag men det känns enormt bra!! Kan ju va den roligaste sporten som finns.
 
Just nu sitter jag hos Eve för att få lite plugg bortgjort, blev även bjuden på middag så nu har vi energi till plugg och andra onödiheter. Blir nog inte så mycket mer för mig ikväll tyvärr eftersom att skolan tar över . Får tagga helg istället och ba ta sig igenom dom här äckliga veckorna.
 
Halvtaggade på livet



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0