I hate mondays!

Hej! Har världens mest ovärda dag idag vilket har lett till ett irriterat humör från min sida. Började 8:30 då det var meningen att man skulle göra klart en afisch som jag blev klar med redan igår vilket innebar att jag inte hade någonting att göra... men dom tog närvara så jag for dit ändå (ångrade mig på dirren). Efter lunch hade vi entrepenörskap nere på minerva grund, jag var typ där en timme innan jag och Emma drog... Nu ska jag fixa lite käk sen kila över till Elias och hoppas att han kan göra mig på bättre humör haha, HADEEEE!!!!
 
 
 
Liza
2014-10-06 @ 17:10:40
URL: http://lizasvardag.blogg.se/

Vilken jättefin bild på dig! :)
Hoppas att du är på bättre humör nu, glöm inte att vi alla har sådana dagar ;). Man får se till att vara snäll emot sig just de där dagarna, göra sådant som ger en energi, istället för sådant som snor energin :),




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0