Back to life again!

 Hej och gott nytt år! Jullovet har lidit mot sitt slut och imorgon drar skolan igång igen... Men med det innebär också att jag inte kommer att jobba lika mycket vilket känns både skönt och inte. Idag har jag hunnit med att jobba först mellan kl tolv och två sen en timmas paus för beachvolly och sen tillbaka och jobba mellan tre och fem! Det blev pizza till middag eftersom att ingen i denna familj har ork eller lust för matlagning och sen slutade min kväll i sängen med min dator och andra avenyn. Nu har jag precis skrivit färdigt min tidsrapport och ska snart försöka sova lite. Blir en lång dag imorgon eftersom att jag har try-out uttagning för beachvollyn kl sex. Wish me good luck ^^
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0